گزارش كارآموزی رشته حسابداری در بانك ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد

دسته بندی گزارش کارآموزی و کارورزی
فرمت فایل docx
تعداد صفحات 27
حجم فایل 3.716 مگا بایت
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

با ادغام بانک ها، سرمایه‌ی اولیه‌ی بانک ملت به ۵/۳۳ میلیارد ریال رسید.

به استناد مجمع عمومی فوق‌العاده بانک‌ها (مورخ ۱۷ فروردین۸۷) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.

بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۴۰۰۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهره‌وری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته‌بندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزش‌های استراتژی محور، فن‌آوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شده‌است.

فهرست مطالب

تاریخچه بانک ملت… 3

در مورد بانك…. 3

چشم انداز و ماموریت… 4

شبکه بین المللی بانک…. 5

اهداف… 5

زیر ساخت های سخت افزاری و ارتباطی.. 7

زیر ساخت های نرم افزاری.. 7

زیر ساخت مدیریت دانش…. 8

منشور اخلاقی.. 9

بخش هایی از منشور اخلاقی کارکنان بانک ملت:9

نمودار سازمانی.. 10

شرح وظایف كلی روابط عمومی بانك ملت… 11

واحد روابط عمومی.. 14

گزارشی از عملکرد واحد با توجه به بودجه و امکانات… 16

بولتن كاری بانك ملت… 17

سنجش رضایت مشتریان. 17

نشریات منتشر شده توسط روایط عمومی بانك ملت… 18

تلاش روابط عمومی بانك برای گسترش كتابخانه. 18

گزارش ارتباطات درون و برون سازمانی.. 19

خدمات ویژه همكاران. 20

مرکز روابط عمومی بانك ملت… 20

گزارشی از پروژه های انجام شده. 23

بانكداری اینترنتی.. 24

منابع. 25

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جعبه دانلود



شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *