کاربرد آموزش چند رسانه‌ ای در فناوری اطلاعات

مقدمات زبان برنامه نویسی اکشن اسکریپت در طی فصل یک مرور می شود و نحوه اسکریپت نویسی در نرم افزار کاربردی فلش که برای ساخت ابزارهای مولتی مدیا استفاده می شود، توضیح داده می شود

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
تعداد صفحات 24
حجم فایل 211 کیلو بایت
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمات زبان برنامه نویسی اکشن اسکریپت در طی فصل یک مرور می شود و نحوه اسکریپت نویسی در نرم افزار کاربردی فلش که برای ساخت ابزارهای مولتی مدیا استفاده می شود، توضیح داده می شود.

در فصل های بعدی بخش انیمیشن سازی نرم افزار فلش که برای ساخت انواع ابزارهای مولتی مدیا به خصوص موارد آموزشی می تواند استفاده شود، شرح و توضیح داده می شود که به صورت تخصصی مورد بحث گذاشته شده و تمامی موارد را از طریق نرم افزار فلش توضیح می دهد.

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه 2

فصل 1 3

1-1)اکشن اسکریپت چیست؟ 3

2-1) اسکریپت ها چه کارهایی انجام میدهند ؟ 4

3-1) اسکریپتها را کجا بنویسیم؟ 5

4-1) متغیر ها6

فصل 2 7

1-2) معرفی Flash IK 7

2-2) سینماتیک چیست؟ 7

4-2) دست یا پا: آزمودن با IK 8

1-4-2) با بازو آغاز کنیم 9

5-2) آناتومی استخوان 10

1-5-2) اضافه کردن استخوان به بازو 10

2-5-2) کنترل کردن حرکت استخوان هایی خاص 12

3-5-2) اعمال محدودیت ها برروی bone های خاص 14

6-2) مقایسه IK با tweeningmotion 15

7-2)مقایسه author-time و runtime در انیمیشن IK 17

نتیجه گیری 19

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جعبه دانلود



شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *