بهترین فایل پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

شما برای خرید و دانلود پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود به فایل پیپر وارد شده اید.

قبل از اینکه به صفحه دانلود بروید پیشنهاد می کنیم توضیحات پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود را به دقت بخوانید.

قسمتی از متن و توضیحات فایل:

پیشینه و مبانی نظری سرمایه فکری و مدیریت سود

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 76

حجم فایل: 351 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………..

16

بخش اول

16

2-2) سرمایه فکری …. …………………………………………………………………………………………………………………….

19

2-2-1) مبانی نظری و سیر تاریخی سرمایه فکری ………………………………………………………………………………

23

2-2-2) تعریف سرمایه فکری ……………………………………………………………………………………………………………

2-2-3) انواع طبقه بندی اجزای سرمایه فکری……………………………………………………………………………………..

26

26

2-2-4) مشترکات نظریات ………………………………………………………………………………………………………………..

2-2-4-1) سرمایه انسانی …………………………………………………………………………………………………………………

2-2-4-2) سرمایه ساختاری (سازمانی) …………………………………………………………………………………………….

2-2-4-3) سرمایه ارتباطی ( مشتری)…………………………………………………………………………………………………

40

41

42

42

2-2-5) سنجش سرمایه فکری……………………………………………………………………………………………………………

2-2-5-1) دلایل سنجش سرمایه فکری………………………………………………………………………………………………

2-2-5-2) اهداف اندازه گیری سرمایه فکری………………………………………………………………………………………

2-2-5-3) منافع و مزایای اندازه‌گیری سرمایه فكری …………………………………………………………………………….

42

42

45

45

2-2-6) مدل­ها و روش­های اندازه گیری سرمایه فکری ………………………………………………………………………

49

2-2-6-1) مدل­های سنجش غیرمالی سرمایه فکری ……………………………………………………………………………..

49

2-2-6-2) مدل­های سنجش پولی و مالی سرمایه فکری ………………………………………………………………………..

52

2-2-7) گزارش‌دهی سرمایه فكری …………………………………………………………………………………………………….

59

2-2-7-1) مفروضات زیربنایی مدل گزارش‌دهی سرمایه فكری ……………………………………………………………..

60

2-2-7-2) محتوای گزارش‌دهی سرمایه فكری …………………………………………………………………………………….

62

بخش دوم : مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………………..

62

2-3) سود مورد انتظار (عادی یا هدف) …………………………………………………………………………………………….

62

2-3-1) تعریف و تبیین مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………..

62

2-3-2) تاریخچه مدیریت سود…………………………………………………………………………………………………………

65

2-3-3) انواع مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………………………

67

2-3-4) انگیزه­های مدیریت در مدیریت سود …………………………………………………………………………………….

68

2-3-5) مدیریت سود و رابطه­ ی آن با هزینه – منفعت ………………………………………………………………………..

70

2-3-6) جایگاه مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………………………

71

2-3-7) فرضیه مدیریت سود و فرضیه بازار………………………………………………………………………………………..

72

2-3-8) روش‌های مدیریت سود ……………………………………………………………………………………………………….

73

2-3-9) ابزارهای مدیریت سود …………………………………………………………………………………………………………..

74

2-3-10) خصوصیات روشهای مدیریت سود ……………………………………………………………………………………..

77

2-3-11) عوامل موثر بر مدیریت سود ………………………………………………………………………………………………

80

2-3-12) رویکردهای مختلف مطالعه مدیریت سود …………………………………………………………………………….

82

بخش سوم: پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………

83

2-4-1) تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………………..

83

2-4-2) تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….

88

مطلب دیگر:  بهترین فایل پاورپوینت ریسک گریزی و تخصیص سرمایه به دارایی های ریسکی

جعبه دانلود

برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل


شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *